Každý člověk se musí cítit dobře, když najde něco, co je zrovna ve slevě a umožní mu to tak ušetřit, protože peníze jsou něco, co v dnešní době potřebujeme ještě víc než sůl, a právě proto se každý snaží peníze ušetřit, pokud jich zrovna nemá tolik, že by je mohl rozhazovat, což většina lidí nemá a má normální příjmy jako každý druhý. No a tito normální lidé, kteří nemůžou rozhazovat peníze z okna ven jsou rádi, že něco jako sleva existuje. Slevy jsou stejně jen podfuk těch, kteří zrovna daný produkt chtějí prodat, protože nikdo by neslevil na cenu, která by mu uškodila a ze které by neměl nic zpět.
Právě ta cena po slevě je reálná cena daného produktu a je to cena, za kterou by se produkt měl kupovat a za kterou byste si ho měli koupit, je to jediná možná cena, která by pro vás měla být akceptovatelná. Cena bez slevy je pak vyšší. I když vám nabízí obchod produkt zlevněný o určité procento, stejně z toho pořád něco má, jen ne tolik, kolik za to má, když je produkt nezlevněný. Proto si na toto dávejte pozor a nemyslete si, že je to dobrá vůle prodejce, že vám dává slevu, protože si vás váží. To samozřejmě není pravda. Jednak je to proto, aby měl z prodeje více peněz, protože si daný produkt koupí více lidí, jednak je to také proto, že si produkt doteď nikdo nekupoval, tak ho zlevní, aby na něj nějakým způsobem upozornil.
Slevy dostáváme přímo od prodejce například v obchodech, někdy se také liší slevy na e-shopu a v obchodě, pokud přijdete do obchodu, třeba tam slevy ani nejsou, což by tak být nemělo, mělo by to být vše pokud možno jednotné. Další možností, jak dostat slevu je slevový kód, který se týká e-shopů. Většinou ho dostanete přímo od e-shopu nebo pomocí nějaké známé osobnosti, která kód u prodejce vyžádala a dělá tak na danou firmu reklamu. Například About You sleva 15% https://www.zeleneslevy.cz/aboutyou-sleva-slevovy-kod/, většinou se právě slevové kódy pohybují okolo těch 10% až 15%.